Сипаттамалары
ГАБАРИТТІК ӨЛШЕМДЕРІ
Техникалық сипаттама
Қозғалтқыш | 3.0 MIVEC | |
---|---|---|
Берілу | 8AT | |
Қозғалтқыш блогы | Толық | |
Жинақтама | Instyle | Ultimate |
Өндіріс | ||
Ел | Россия | Россия |
Ел | Россия | |
Қозғалтқыш | ||
Түрі | Бензин | Бензин |
Экологиялық класы | 5 | 5 |
Отын түрі | Аи-95 | Аи-95 |
Қозғалтқыш композициясы | V6 | V6 |
Көлемі, см3 | 2998 | 2998 |
Макс. қуаты кВт (а.к.)/мин-1 | 154 (209) / 6000 | 154 (209) / 6000 |
Макс. айналдыру моменті, Н-м/мин-1 | 279/4000 | 279/4000 |
Цилиндрлер саны | 6 | 6 |
Клапандар саны | 24 | 24 |
Клапан механизмі | SOHC (один верхний раcпредвал на каждый ряд цилиндров) с электронной системой управления фазами газораспределения MIVEC, привод ГРМ-ремень | SOHC (один верхний раcпредвал на каждый ряд цилиндров) с электронной системой управления фазами газораспределения MIVEC, привод ГРМ-ремень |
Түрі | Бензин | |
Экологиялық класы | 5 | |
Отын түрі | Аи-95 | |
Қозғалтқыш композициясы | V6 | |
Көлемі, см3 | 2998 | |
Макс. қуаты кВт (а.к.)/мин-1 | 154 (209) / 6000 | |
Макс. айналдыру моменті, Н-м/мин-1 | 279/4000 | |
Цилиндрлер саны | 6 | |
Клапандар саны | 24 | |
Клапан механизмі | SOHC (один верхний раcпредвал на каждый ряд цилиндров) с электронной системой управления фазами газораспределения MIVEC, привод ГРМ-ремень | |
Жүріс сипаттамалары | ||
0-100 км/сағ үдеу, сек | 11,7 | 11,7 |
Макс. жылдамдық км/с | 182 | 182 |
0-100 км/сағ үдеу, сек | 11,7 | |
Макс. жылдамдық км/с | 182 | |
Отын жүйесі | ||
Бүрку жүйесі | ECI-MULTI таратылған бүрку жүйесі | ECI-MULTI таратылған бүрку жүйесі |
Бак сыйымдылығы, л | 70 | 70 |
Бүрку жүйесі | ECI-MULTI таратылған бүрку жүйесі | |
Бак сыйымдылығы, л | 70 | |
Отын шығыны | ||
Қала, л/100 км | 14,5 | 14,5 |
Трасса, л/100 км | 8,9 | 8,9 |
Аралас, л/100 км | 10,9 | 10,9 |
Қала, л/100 км | 14,5 | |
Трасса, л/100 км | 8,9 | |
Аралас, л/100 км | 10,9 | |
Шасси | ||
Жетек түрі | Толық | Толық |
Руль | Реечное с гидроусилителем | Реечное с гидроусилителем |
Алдыңғы аспа, түрі | Независимая со стабилизатором поперечной устойчивости | Независимая со стабилизатором поперечной устойчивости |
Артқы аспа, түрі | Зависимая со стабилизатором поперечной устойчивости | Зависимая со стабилизатором поперечной устойчивости |
Жетек түрі | Толық | |
Руль | Реечное с гидроусилителем | |
Алдыңғы аспа, түрі | Независимая со стабилизатором поперечной устойчивости | |
Артқы аспа, түрі | Зависимая со стабилизатором поперечной устойчивости | |
Өлшемдері | ||
Ұзындығы, мм | 4825 | 4825 |
Ені, мм | 1815 | 1815 |
Биіктігі, мм | 1835 | 1835 |
Дөңгелек базасы, мм | 2800 | 2800 |
Алдыңғы дөңгелектердің жолтабаны, мм | 1520 | 1520 |
Артқы дөңгелектердің жолтабаны, мм | 1515 | 1515 |
Есіктер саны | 5 | 5 |
Орындар саны | 5 | 5 |
Ұзындығы, мм | 4825 | |
Ені, мм | 1815 | |
Биіктігі, мм | 1835 | |
Дөңгелек базасы, мм | 2800 | |
Алдыңғы дөңгелектердің жолтабаны, мм | 1520 | |
Артқы дөңгелектердің жолтабаны, мм | 1515 | |
Есіктер саны | 5 | |
Орындар саны | 5 | |
Геометриялық параметрлер | ||
Клиренсі, мм | 218 | 218 |
Шығу бұрышы, градус | 30 | 30 |
Түсу бұрышы, градус | 24,2 | 24,2 |
Рампа бұрышы, градус | 23,1 | 23,1 |
Глубина преодолеваемого брода, мм | 700 | 700 |
Клиренсі, мм | 218 | |
Шығу бұрышы, градус | 30 | |
Түсу бұрышы, градус | 24,2 | |
Рампа бұрышы, градус | 23,1 | |
Глубина преодолеваемого брода, мм | 700 | |
Салмақ | ||
Жабдықталған салмақ, кг | 2030 | 2030 |
Жабдықталған салмақ, кг | 2030 | |
Дискілер мен шиналар | ||
Шиналар | 265 / 60 R18 | 265 / 60 R18 |
Қосалқы дөңгелек | Толық өлшемді | Толық өлшемді |
Шиналар | 265 / 60 R18 | |
Қосалқы дөңгелек | Толық өлшемді | |
Пайдалану сипаттамалары | ||
Минималды бұрылу радиусы, м | 5,6 | 5,6 |
Минималды бұрылу радиусы, м | 5,6 |
ДИЗЕЛЬДІ ҚОЗҒАЛТҚЫШ
2.4 DI-D MIVEC
4N15 қозғалтқышы – Mitsubishi Motors Corporation және Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. компанияларының бірлескен жұмысының нәтижесі. Бұл құрылысы толық алюминийден тұратын аса үнемді 4 цилиндрлі күштік агрегаттың екі үстіңгі үлестіру біліктері (DOHC), 16 клапаны, ГБМ шынжырлы жетегі, аккумуляторлы жоғары қысымды отын жүйесі, тікелей бүрку жүйесі, пайдаланылған газдардың азайтылған уыттылығы және өз сыныбында ең төмен сығылу дәрежесі бар.
АТМОСФЕРНЫЙ БЕНЗИНОВЫЙ ДВИГАТЕЛЬ
3.0 MIVEC
Бензиновый двигатель 3.0 V6 мощностью 209 л.с. с электронной системой управления фазами газораспределения MIVEC. Ременный привод ГРМ с одним верхним распредвалом на каждый ряд цилиндров (SOHC).
ТРАНСМИССИЯ
Super Select 4WD II
MITSUBISHI Motors Corporation мамандарының бұрын-соңды әзірлеген ең таңғалдырарлық және ең мүлтіксіз толық жетекті трансмиссиясы. Жаңа L200 алдыңғы модельдің Super Select 4WD жүйесінің мұрагеріне айналды, әйтсе де жаңа жүріс режимдерін таңдау селекторының есебінен толық жетекті басқару анағұрлым жеңілдеді.
Super Select 4WD трансмиссиясының құрылысы 100 км/сағ-қа дейінгі жылдамдықпен қозғалып келе жатқан кезде бір осьті жетек үнемді режимінен тікелей толық жетек режиміне ауыстырып қосуға мүмкіндік береді — бұл кенеттен сырғанақ жол жабынына шығып кеткен кезде таптырмас сипат болып табылады. Егер дөңгелектердің астындағы жер тайғақ болса, қуат екі оське біркелкі үлестірілуі және осылайша тарту күшін ұлғайту үшін жүргізуші осьтер арасындағы дифференциалды құлыптауды қоса алады. Максималды өткіштікке төмендеткіш берілісті қосқан кезде қол жеткізіледі, бұл режимде әрбір берілістегі айналдыру моменті екі есе дерлік күшейеді. 4LLc төмендеткіш берілісінде L200 өрлерді, қарды немесе балшық жерлерді қиындықсыз бағындырады.
Толық жетек режимдері
2H режимі
Артқы жетек, тікелей беріліс
Қалалар мен қала сыртындағы жоғары жылдамдықты магистральдар үшін ең қолайлы нұсқа. Артқы осьтегі жетек режимі — бұл жатық, динамикалық жүріс.
4H режимі
Толық жетек, тікелей беріліс
Толық жетек режимінде алдыңғы және артқы оське берілетін айналдыру моменті 40:60 арақатынасымен бөлінеді, осылайша дөңгелектердің жолмен ең жақсы ілінісуі, қауіпсіздік және басқару мүмкіндігі қамтамасыз етіледі. Бұл әсіресе нашар ауа райы жағдайларында қозғалған кезде және тіркеме сүйреген кезде маңызды.
4HLC режимі
Осьтер арасындағы бұғатталған дифференциалы бар толық жетек, тікелей беріліс
Алдыңғы және артқы осьтердің арасында қуатты біркелкі үлестірудің арқасында бұл режимде дөңгелектердің сырғанақ және борпылдақ беттермен ілінісуі жақсарады.
4LLC режимі
Бұғатталған осьтер арасындағы бұғатталған дифференциалы бар толық жетек, төмендеткіш беріліс
Төмендеткіш берілісте дөңгелектерге максималды айналдыру моменті беріледі. Бұл өрлерді бағындыру және тік ылдиларға қарай түсу кезіндегі қауіпсіздік үшін қажетті маңызды шарт.
Каталог Pajero Sport
Жүктеп алуСипаттамалар және бағалар
Жүктеп алуПайдаланушы нұсқаулығы
Жүктеп алу1) Стоимость автомобиля Mitsubishi 3.0 Pajero Sport Instyle AT (Инстайл ) 2021 года выпуска c 01.09.2021 по 30.09.2021 г., без учета доплаты за цвет.
Предложение ограничено, не является публичной офертой. На фотографии изображен а/м Mitsubishi Pajero Sport 3.0 Ultimate AT (Алтимейт АТ).